Dela
Dela

Dela sidan på sociala medier

Få avtal med Österåker

För att sälja produkter och tjänster till kommunen behöver du som leverantör ha avtal med kommunen. Det får du genom att ha deltagit och vunnit en upphandling. Alla företag är välkomna att lämna in anbud, oavsett om du har varit avtalsleverantör tidigare eller deltar i en upphandling för första gången.

För att kunna vara med och lämna anbud håller du utkik efter aktuella upphandlingar. Vi genomför ca.150 upphandlingar om året och använder oss av TendSigns upphandlingsverktyg där du får stöd för att skicka in ditt anbud.

Aktuella upphandlingarlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Att lämna anbud till Österåkers kommunPDF

Stöd och service för avtalsleverantör

Du som är avtalsleverantör är viktig för oss och är alltid välkommen att kontakta oss. Under avtalstiden har leverantör, upphandlare och beställare uppföljningsmöten för att utvärderar samarbetet. Kommunens verksamheter uppdateras automatiskt när ett nytt avtal har tecknats och får direkt information om nya beställningsrutiner och kontaktuppgifter.

Mässor

Som avtalsleverantör till Österåkers kommun får du hjälp med marknadsföring och chansen att delta på mässor som kommunen anordnar. Mässor ger tillfälle för dig som är avtalsleverantör att träffa kunder och marknadsföra dig.

Redaktör:
Ann-Catrin Skogström

Sakkunnig:
Lisa Tingström
Senast uppdaterad:
torsdag 2 november 2017